sömnlös

2010-07-17 11:45:32 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..




skulle lagts upp inatt.
imorse
vaknade jag klockan fem av ont i öronen (det har gjort ont upp i öronen när jag sväljer) och ropat på pappa i ungefär tre timmar tills han vaknar själv och hör att jag gör något ljud. han kommer in märker att jag gråter och ger mig alvedon och ipren. jag får lite frukost sen lägger jag mig i mamma och pappas säng och tittar på barnprogram (♥) och sedan somnar jag om. blir väckt kvart i elva och ska åka till hälso centralen i lit. jag vägrar gråter ännu en gång och är sjukt irriterad över att jag är så trött.

Sen när jag väl klivit upp och satt mig i bilen så säger mamma att jag kommer få komma in på en gång. Sedan kommer jag dit, får vänta i tjugo minuter får damp för att jag är så trött. Sen när läkaren kommer så kollar han i halsen och i öronen på mig och säger att dom ska ta några prover. och när han säger prover så tänkte jag mest på åh nu ska dom bara he ner en liten bomulls pinne i halsen. jag går in i provtagnings rummet, och dom tänker ta blodprov på mig. sticka mig med en jävla nål! jag gråter igen och vägrar!
när jag åkte in på sjukhuset när jag fick diabetes så stack dom sönder mina händer och armar så jag blev seriöst helt mörkblå. så vem som helst får inte sticka mig. efter tjugominuters gråtande så gör jag det. då gråter jag i en hel timme efter det och har sovit in princip hela dagen efter det.
så nu är det inte lätt att sova,

Kommentarer

okej, synd! :(

2010-07-17 13:09:58

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback