OKEJ.. JAG LJÖG..

2010-07-02 01:33:34 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..




älskade vänner
det blev ingen tältning inatt så jag sitter nu i min husvagn och kollar på den nyaste Beck, har hört att den ska vara skit äcklig. ma få la si, jag tycker dom flesta filmerna är äcklig. hehe ;ppPpPPpppPp
nu ska jag vara social med natalieeeeeee,   jag vet  bloggen suger. MEN VAD BEGÄR NI AV MIG!?!?!? det är soooommmaaaarrrr lloooooov låt mig njuutaa!
kommer ta bilder istället för att skriva härnad efter, bättreeee ya0.



snälla baby kom tillbaks och bli åter min,
jag saknar dig så mycket vad ska jag ta mig till?
tiden den passerar men med dig står den still


Kommentarer
Anonym

den nyaste beck? , hur har du fått tag på den? :P

2010-07-02 16:59:11

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback