kom på en sak hehe..

2010-07-17 02:33:55 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..



har ingen kamera sladd.. ååh elina får fan ta och ge mig den innan jag får spunk! och jag har tappat linslocket till min älskade nikon i natalies husbil..
Jag hade inget att göra medans resten av min familj va hos grannen så jag lyfte på röven och städade mitt rum. det är helt otroligt! jag är ingen hejare på att hålla rummet städat.

och om någon dag så ska jag klippa mig. jag kommer få klippa en bra bit och då kommer jag börja använda hårförlängningen igen.. shit aboow, färga håret ska också göras!
mycket på en gång.



Kommentarer

sv: Okej... men du ska ändra storleken på WRAPPER till den du vill ha.

Sen ska du ändra storleken på SIDE och CONTENT. Dom behöver inte vara lika stora, men den totala storleken ska vara lite mindre än storleken på WRAPPER! fast kom ihåg att på CONTENT kan det vara 3 ställen som du måste ändra storleken på ;)

Sen måste du ju ändra storleken på HEADERN, ocgh då kanske du måste göra en ny, större :/

2010-07-17 09:43:25

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback