JAG STÅR FÖR DET JAG TYCKER!

2010-01-05 04:05:55 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


åh jag har hittat min första riktiga header!
jag har alltid tyckt att den var as snygg!



åh vad jag älskade den!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

när man är ovän med någon så ser man bara allt dåligt med dom,
man säger att dom är ful osv. men jag står för det jag tycker.
träffade en tjej som jag inte är sånt stort fan av, men ändå tycker
jag att hon är fin. jag skulle kunna säga det till personen också

bättre att öppna käften med bra saker istället för att skrika
ut dåliga kommentarer med den!

Kommentarer

söööt groda!

2010-01-06 21:28:39
.

hur har du gjort typ så att bilderna e genomskinliga ?

kan du inte göra ett inlägg ? :)

2010-01-15 17:39:29

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback