iINGEN MENING ATT LÄSA!

2010-01-12 20:37:25 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..





Hon är blond som en sol, hon är vacker.
ängeln som visar den finaste skatten, ögon av kristaller och kropp av juveler.
jag kollar på dig jämt fast du inte ser de.
kärlek och lycka du tar mig till toppen som en sjöjungfru som räddat mig från botten.
den vackra flickan som smälter det kalla , den finaste ängeln som fick mig att falla.
kom i håg vem du är var aldrig någon annan.
du och jag föralltid vi två tillsammans.
ser det framför mig hur jag pussar dig på halsen, samvetet dör och jag fuckar mina chanser.
men du fattar men jiddrar  ändå du vet vad jag vill men du måste förstå.
att du är mitt allt du är allting jag vill ha, alla fucking punkter ja du har alla krav.

jag vet att jag inte vart så bra för jag inte sa det som det var,
det kanske tar en evighet innan jag förstår min ensamhet.
jag lovar att alltid finnas där fast än det har blivit som det är,
för ingen förstår så bra som du, det kan jag lova här och nu.

snällla ge mig trygghet och säg att du älskar mig,
spelar ingen roll för jag kommer aldrig lämna dig.
för du ger mig lycka, kraften och luften för om jag ramlar ner så tar du mig upp sen.
det är kärlek förevigt jag lovar, vem gör inte fel för de gör vi båda.
jag gjorde bort mig för du hade alltid rätt, kärleken är skit men hatet är lätt.
du hade allt och så mycket mycket mer, men jag sumpade det,
de finns ingen som ser vad som händer med kroppen när hjärtat går under.
allt vi hade allt är försvunnet.
minuterna förvsinner som löven i vinden, tårarna rinner och torkar på kinden.
du var perfekt som en ängel från ovan, kärleken är skit jag tar livet av oss båda.

jag vet att jag inte vart så bra för jag inte så det som det var,
det kanske tar en evighet innan jag förstår min ensamhet.
jag lovar att alltid finnas där, fast än det har blivit som det är,
för ingen förstår så bra som du, det kan jag lova här och nu .


Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback