OJ OJ OJ

2010-02-28 23:43:12 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


den här helgen,  vad har inte hänt om jag säger det så. det har varit både upp och ner. men nu fokuserar vi på det bra, i fredags fyfan vad kul jag hade. nästan hela tiden, jag och elina busade också. tog taxi men betalade inte fullt pris och sprang sen. :') hahhaha , holy macarena. vi var på tingshuset men inge länge, sen försvinnde mina vänner så jag hamnade sen någon annanstans, haha. oj! träffade mycket bra folk och jag valde rätt dag att vara pepp på. :')

I lördags så kollade vi på massa hockey och jag sprang runt i stan i solbrillor ( yeah (H) ) och vi dunkade musik i adinas bärbara högtalare till mobilen, vilket sound! sen träffade vi massa folk och gick ner mot O' Learys, träffade CIMON, vem det är har jag ingen aning om! haha, jag vet bara att han var med i paradise hotel. min vän diana tog kort med han, wooow.. han sa typ tjaa som om han var värds känd eller nått. DREAM ON!

och från lördag till söndag så sov elina och adina hos mig, mina små kycklingar. vi kollade på hcokey och träffade emma. sen hände väl inte så mycket mer, men vet ni ni får bilden på cimon och diana, JAG ÄR SNÄLL.






Kommentarer

CIMON ÄR BÄST! :)

2010-03-01 17:20:42

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback