för du såg i mina ögon att jag försvann för länge sen.

2010-02-06 01:14:48 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


Det kryllar av idioter i den här stan, har ni tänkt på det? folk som är så jävla ghetto för dom kommer från ett viss ställe i östersund. mogeet, ni är över fjorton iallafall, bevisa det också.

imorgon ska jag troligen leva livet, ska bara checka lite och se om allt funkar som det ska. och idag läste jag emma ericsons blogg och hittade ett inlägg om mig. åh, vilken pingla emma är. saknar henne . <333


Kommentarer
anonym vill jag vara :-)

jag kommer från gettot :). ne skoja men iaf du är typ den sötaste jävla tjejen i hela stan :D ville bara säga det...

2010-02-06 04:45:50

vi borde ses någon dag nikita, saknar dig enormt!

2010-02-06 21:59:22

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback