i brist på någonting att göra

2010-12-05 03:56:53 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


AVSLUTA MENINGEN:

Jag har insett att jag måste börja sköta mig

Jag lyssnar på bra musik

Jag pratar
för mycket 

Jag tycker om
att dansa

Jag avskyr när folk
snackar skit

Min bästa vän
?

Kärlek är
värdelöst.

När jag borstar tänderna
så  dansar jag

Jag är rädd för småbarn och kineser

Den värsta känslan är
när man har dåligt samvete

Den bästa känslan är
skadeglädje

Jag är bäst på
att lata mig framför tv'n

Jag är sämst på
att visa känslor


Om jag vore ett redskap skulle jag batong


Jag kommer alltid att vara
cp, galen osv osv.


I sommar ska jag leva livet till max.

Sist jag grät
var senast igår

Jag kan
dölja saker väldigt bra.

Jag kan inte
gå ner i split 

När jag vill tänka
tar jag en dooli eller ringer någon.

När jag bakar så bakar jag
kladdkaka.

Min mobiltelefon är
helt paj och jag hatar den och kallar den för aina.

Ikväll ska jag
dansa på ett p12 disco.

Jag vill verkligen
att allt ska bli som vanligt

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback