hi my name is

2010-12-12 01:49:19 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


jag har tappat min telefon också, var på väg från min vän elina till ängsmon och sen när jag kommer hem till henne igen är den borta. så jag gav mig ut i kylan utan jacka och vantar, ser fyra fem personer som står runt i en ring och tittar
ner, tar upp något och går. var inte säker på om det var min mobil så jag gick nästan till ängsmon, kallt. hittade den inte. stackars mig

har alltid velat haft så många tår!
Ligger i sängen och myser med elina, eller ja. hon kollar på tv och pratar i telefon och jag sitter och kollar på tår..  haha, tänkte göra en film men jag är för trött, eller det är jag väl alltid! Men imorgon är det söndag och då är det dans sen har man inget för sig, så kanske blir en film då. har sån dålig fantasi nu..

Kommentarer

HAHA, varför vill du ha så många tår? :O ;D

2010-12-12 02:10:27
kosi

man springer fort då.

2010-12-12 05:17:22

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback