Dag 15 - Mina drömmar

2010-12-06 22:49:00 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Mina drömmar, ja det är nog att flytta till Stockholm. Egentligen vill jag flytta dit nu och gå gymnasiet där. Mode design Makeup och frisör, så jag ska nog utbilda mig till det senare. Sen har jag en dröm om att bli så äckligt bra på hiphop, jag vill verkligen. Och jag ska fan satsa, jag ska kämpa.




Dag 16 – Något jag längtar till
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Något jag brinner för
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Om jag vann en miljon skulle jag..
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Min favoritserie
Dag 30 – Om mig

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback