åh vilken underbar helg!

2010-12-20 00:19:19 / 2 kommentarer kommentera inlägget?..


jag vill tacka andrea och josefin för de underbara träningarna, helt otroliga. Så nu peppar jag tills vecka 5 då dansen börjar igen! idag gick dert inte så bra i brons, jag och adina dansade sen la låten av. men vi fortsatte, annars hade det blivit ännu pinsammare. adina och hennes mamma och kusin har suttit och skrattat åt bilder på mina tuttar, kalas roligt.  dom hade fått till nån bra bild på min hylla eller var det var.
jag älskar avslutningar, dom är så underbara, men det värsta är när det är slut.. OCH om jag hade fått tagit med mig en sak hem, då hade jag valt sanna hihihi sötnosen!



ända bilden jag har på henne, så har hon hello kitty strumpor.. .förbjudet gullan!

Kommentarer
Sannahbananah

Hihi<3



Du är som himmla snäll!!//Sanna ♥♥

2010-12-20 07:51:04
lajmm

lägg ut bilden på den där hyllan, skulle vilja se en rolig hylla. Hyllor brukar man inte skratta åt.. intressant att se.



2010-12-21 18:56:27

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback