undrar varför mot mig, vad har jag gjort för att förtjäna allt det här?

2010-08-25 00:15:25 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


tänk alla dagar jag var din,
tänk alla gånger som jag låg tätt intill
lägg dig vid min sida, jag saknar dig

men jag kan aldrig någonsin ta tillbaka dig

mitt hjärta bultar, jag vet inte vad som händer
har klättrat högt, fan har blod på mina händer
och mitt inre det skriker, det skriker av rädsla
har tappat hoppet långt bort, som jag själv sa
snälla säg mig, varför ska det bli såhär
du var hon , du var det, du var allt som fanns där
men du sumpa din chans, du slet mitt hjärta isär
och nu sitter jag här i denna iskalla värld
blicken fastnar och jag fryser till,
kollar ut genom fönstret och jag tänker till

säg mig varför, bara låter jag folk,
trycka ner mig under ytan
ser mitt öde som sålt
det var ju vi, ingen annan än oss, men du sket i vårat löfte och nu
krossar du oss. är du nöjd nu, var det här du ville?
allt försvann på en kväll för en annan kille

åh baby, alla dagar jag var din
tänk alla gånger som jag låg tätt intill
dig vid min sida, jag saknar dig.

men jag kan aldrig någonsin ta tillbaka dig
åh baby, alla dagar jag var din
tänk alla gånger som jag låg tätt intill
dig vid min sida, jag saknar dig.

men jag kan aldrig någonsin ta tillbaka dig

jag fick ett samtal, inte väntat förstås,
jag lovar, allt som han sa, det var bara om oss
han berättade för mig, sanningen bakom allt
fan jag ville inte tro, att allting var sant
men vad ska jag göra, snälla säg mig det,
ska jag börja om, kan jag lita på det med?

när du ljög för mig, flera gånger om igen
fan jag blev så förstörd att jag knappt hittade hem

men har börjat förstått, att slutet är här.
alla minnen vi byggt upp sjunker sakta iväg
så, är du glad, har du fått som du vill?
hoppas själv du förstår vad detta leder till
okej, jag kan va ärlig mot dig, jag har fallit ner i gråt.
undrar varför mot mig, vad har jag gjort för att förtjäna allt det här?

jag älskade dig men nu är slutet här

åh baby, alla dagar jag var din
tänk alla gånger som jag låg tätt intill
dig vid min sida, jag saknar dig.

men jag kan aldrig någonsin ta tillbaka dig

åh baby, alla dagar jag var din
tänk alla gånger som jag låg tätt intill
dig vid min sida, jag saknar dig.

men jag kan aldrig någonsin ta tillbaka dig

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback