okej, emis är dum i huvudet!

2010-08-25 00:06:58 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


Första skoldagen idag, den var riktigt chill, underbart att träffa sara på bussen och underbart att träffa klassen, underbart att gå på fyran UNDERBART att ha sofforna utanför klassrummet. ♥
Efter skolan drog jag och sara ner på stan, gick runt. jag köpte en ny jacka, kommer bild senare! sen gick vi på kärnan och satt där och drack kååla. Sen fick vi storbesök av Jocke och Morten. men då drog sara och jag gick till fältis.
satt där pysslade lite, sen skulle jag ju träffa emis, KUL TJEJ TRÄFFADE HENNE I FEM MINUTER Nej jag ska hem är fett trött och blöt.. jävla puppa, sen var jag med adina elina och anna på fotbolls match på sportfältet, har nog aldrig varit så där blöt i hela mitt liv!
juste tess räddade mig när jag väntade på bussen

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback