ingen aning

2010-08-19 03:49:29 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


klockanär 03:41 och jag är vaken. idag ska jag kliva upp tio och fixa mig och sedan åka in till stan och vara med erika. jag sover alltid bort dagarna när jag ska vara med henne så idag ska det blir skärpning! nu är det endast en dag, en enda dag tills jag fyller 16.16 år och börjar i tvåan på tisdag, det betyder att nästa år.. fyller jag 17 år och börjar i trean.. och det betyder att jag är 17 år när jag tar studenten.. funderar fan på att byta linje eller gå om..

aja skit i det! nu är det lägg dags för mig ,    annars tar jag mig aldrig upp imorgon.
och eftersom jag varit så äckligt jävla snål med bilder nu  i sommar så har jag hållt på med ett bild spel med bilder från heeeeeela sommaren! hoppas det kommer smaka iallafall!

vi hörs imorgon, puss!

Kommentarer
Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ http://millahoman.blogg.se/

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-19 07:19:17

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback