imorgon

2010-08-24 00:55:54 / 1 kommentarer kommentera inlägget?..


börjar skolan igen, och då träffar jag klassen, dom nya ettorna, och jag ska även träffa min älskade vän emis imorgon! ska bli så himla roligt att få träffa min underbara vän igen! har saknat henne såå!

var nyss ute och träffade slink en snabbis, medan jag väntade på han ute på bron så hörde jag något som knakade och det lät exakt som om någon gick på kanten av huset, så jag gick in och väntade. wowowowow vart så jävla rädd! och nästa helg så ska jag och mina två underbara vänner åka till borgvattnet och dö. tror seriöst att jag kommer dö.. kommer bli så himla rädd!

bilder på emis











Kommentarer

kul att jag var sååååååå seriös dom bilderna i mitten. fan. men jag älskar dig ändå

2010-08-24 16:30:12

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback