bara för er

2010-08-22 03:21:34 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..


1. Gjorde du någonting den här sommaren som du aldrig gjort förut? yes.
2. Ångrar du det? nepp.
3. Har du varit full i sommar? ja
6. Badade du mycket? nej sunk väder
7. Rökte du? ja
8. Snusade du? usch, ja..
9. Förlorade du någon vän? ja
10. Vilken låt påminner mest om det här sommarlovet? stor - allt vi gjort
11. Vad skiljer det här sommarlovet från förra? har knappt umgåtts med maja.
12. Grillade du mycket i sommar? haha nej
13. Åkte du vattenskidor? nej
14. Blev du tillsammans med någon? nej
15. Fick du någon ny kompis i sommar? ohja!
16. Tror du att nästa sommarlov kommer bli bättre? hoppas det,
17. Har du druckit tills du spytt? nej
18. Sårat någon? tror inte det.
19. Förlorat en vän? ja
20. Träffat nya människor? ja
21. Kysst en främling? ja
22. Tagit droger? nej.
23. Haft en sommarflört? vem vet.
24. Gråtit? för mycket.
25. Skrattat tills du kissat på dig? HAHA nej verkligen inte
26. Tältat? ne
27. Varit vaken en hel natt? ja
29.  Badat? ja
30.  Haft ett förhållande? nej
31.  Gjort dig riktigt illa? ja
32.  Gjort några nya percingar/ tatueringar? nopi
33.  Läst en bok? jag läsa? haha lol
34.  Skickat fel sms med flit? nej.
35.  Suttit vid datan en hel natt? ja
37.  Solat naken? nej
38.  Fått utegångsförbud? nej.
39.  Sagt “jag älskar dig" och menat det? ja.
40.  Sagt “jag älskar dig" och inte menat det? nej
41.  Varit i slagsmål? ingen aning
42.  Pussat någon utav samma kön? men självklart 
43.  Sjungit högt på ett berg? ja, joddlat. eh ne.
44.  Kysst någon i regnet? ja
45.  Kysst någon i skogen? haha nej
46.  Kysst någon du inte borde? ja
47.  Tappat rösten? ja
48.  varit på festival? ja
49.  Gått upp i vikt? går uppåt hela tiden
50.  Gått ner i vikt? ja
51.  Brännt dig? ja
52.  Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? japp min t-shirt
53.  Varit utomlands? nej
54.  Gjort ett bra köp? ja
55.  Tagit upp kontakten med en gammal vän? ja
56.  haft skadeglädje? att jag har
57.  Sovit under bar himmel? ja
58.  Vad kommer du sakna mest? min födelsedag
59.  Har du sommarjobbat? nej jag orkade inte
60.  Har du svart ärligt på alla frågor? ja

Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback