0000.0000

2010-08-12 03:46:26 / 0 kommentarer kommentera inlägget?..




har varit med natalie ett tag nu.
och idag så drog vi drive in på donken. och när vi skulle beställa så vart tjejen i kassan tyst hela tiden. så natalie tog i och skrek "hallå?! dog du!?`".. ååh, så jävla random. sen har vi bara suttit hemma och tagit det lugnt tills natalie sa. nu ska jag till brunflo. så heeejdå och jag drog till stan och träffade angelica isabelle och någon snuff. hängde med dom, drog till odensala och då kom cecilia och jag skulle testa hennes cross moppe, aldrig igen. fyfan vad jag skämde ut mig... så jag åkte hem hehe ;ppPPppPpppPpp



och nu sitter jag och dricker o'Boy och tittar på bröllop och jäkelskap.
och här har vi fan den bästa ica reklamen någonsin, dom blir fan bara bättre och bättre!



Kommentarer

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback